reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jana Hrabčáková

Jana Hrabčáková

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...nie som tak chudobná, aby som nedokázala tvoriť kvalitné veci... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Poľovačka na mozgy

Jana Hrabčáková

Poľovačka na mozgy

V prvom rade komerční bosovia televízie, naozaj rešpekt. Nenadávajte na zrkadlo, keď máte krivú hubu. Veď aj tak ste vznikli na prepojení biznisu, politiky, či médií. Máte korupciu zapísanú v rodnom liste. Sme podľa vás národ? Sme. Sme ľudia, čo bažia po kultúrnom vzdelávaní? Sme. Tak to bude naozaj určené pre nás.

  • 19. jan 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Kráľovná televízie

Jana Hrabčáková

Kráľovná televízie

Sedíte pred ním a krútite hlavou. Nech je to kvalitná plazma, či LED TV svetových značiek. S vysokým rozlíšením, rozlíšením toho, čo vám televízia ponúka. Samozrejme, žijeme v trvalej dialýze s televíziou a reklamou. Štyri až päť hodín denne. Jeme podľa televízie. Hovoríme o televízii. Myslíme televízne. Vstávame s televíziou. Zaspávame s televíziou. Snívame s televíziou. Súložíme s televíziou, keď máme erekciu pri sexy reklamách. Ona je pokračovaním nášho tela, ducha. Vzrušuje naše nervy, naše žiadosti. Už nie sme ľudské bytosti. Sme ľudia – stroje. Poloroboti. Jej ,,otroci“.

  • 10. jún 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 21
Toto sú fakty, fenomén ako mediálny nepriateľ!

Jana Hrabčáková

Toto sú fakty, fenomén ako mediálny nepriateľ!

Som pre ňu len korisť? ,,Som“. Presvedčená, že sa po mne zakaždým vrhne, ako nejaký vyhladovaný predátor. Ktorý sa vytrvalo snaží, vykŕmiť svoj revír, svoju moc, či jednoducho povedané komerčnosť. Áno, takto vnímam súčasnú Slovenskú komerčnú televíziu. Televíziu, ktorá sa za každú chcenú, alebo nechcenú cenu snaží, aby všetky oči boli na nej.

  • 5. jún 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu